fredag den 30. november 2007

HANDSHAKE

Handshake er et projekt fra dengang (1997/98) internettet endnu var relativt nyt for det civile samfund, og mulighederne for interaktion med vidt fremmede på tværs af tid og rum var noget der skulle undersøges.
Herunder den oprindelige projektbeskrivelse fra ART AND STUPIDITY, http://home8.inet.tele.dk/sometime


Lad os mødes !

Send et foto af dig selv, så arrangerer jeg et møde.
Dig og mig,- på min harddisk,- næste torsdag f.eks.

Hvad får du ud af det.
Du får det færdige billede af vores møde tilsendt pr. e-mail, kvit og frit,- et minde for livet.

Hvad får jeg ud af det.
Jeg får et billedmateriale jeg ikke selv har valgt, men kun har sat den overordnede ramme for (random input).
Herved mister/afgiver jeg kontrol over en væsentlig del af processen, hvilket givet vil påvirke det færdige resultat. Dette er muligvis interessant,- det vil vise sig.

Send foto af dig selv enten som e-mail eller med post.

E-mail,- hvordan.
Klik på knappen "e-mail". Vedhæft billede som gif eller jpeg fil, max. størrelse 400 K.
Skriv "HANDSHAKE" i rubrikken subject, og medsend oplysninger om navn, by og land.

Post,- hvordan.
Send foto på papir, max. format A4 til adressen:

Medsend e-mail adresse samt oplysninger om navn, by og land. Husk frankeret svarkuvert med fulde navn og adresse, hvis materialet ønskes retur.

Obs !
ART AND STUPIDITY forbeholder sig retten til senere brug af tilsendt materiale i billedkunstnerisk sammenhæng.